Junior Max - Qualifying Practice I

2023 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

IV Runda - Třinec, 1 - 2 Juli 2023
Bartosz Czarkowski
Maksymilian Michalski
Szymon Sudrawski
PlatzNummerFahrerClubSponsorRundenBeste ZeitDiffBeste Runde

1

284

Jan STENCEL

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

4

56.204

2

2

269

Michal SOLTYS

Słowacja

KRK Racing

5

56.411

+0.207

3

3

279

Franciszek CEGIELSKI

Automobilklub Wielkopolski

Bambini Racing

8

56.427

+0.223

3

4

232

Aleksander HORODYŃSKI

Automobilklub Rzemieślnik

JR Racing

7

56.457

+0.253

4

5

201

Alan KLUZA

Automobilklub Beskidzki

JR Racing

7

56.479

+0.275

2

6

271

Patryk MICHALIK

Automobilklub Rzemieślnik

KRK Racing

7

56.484

+0.280

3

7

285

Franciszek SULIMA

Automobilklub Rzemieślnik

Bambini Racing

8

56.504

+0.300

4

8

207

Adam SYDOR

TTSK K-TEAM Tarnów

KRZ Motorsport

8

56.517

+0.313

3

9

220

Adam ECKSTEIN

Czechy

7

56.537

+0.333

2

10

211

Oliwier CHŁOPEK

Automobilklub Wschodni w Lublinie

D&D Motorsport Poland

8

56.557

+0.353

2

11

222

Aleksander MROZIK

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

7

56.577

+0.373

3

12

204

Kacper SITKO

Automobilklub Śląski

AK "Racing 4 You"

8

56.643

+0.439

3

13

208

Amelia WYSZOMIRSKA

Automobilklub Rzemieślnik

KRZ Motorsport

8

56.847

+0.643

4

14

288

Maksymilian NOWAK

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

7

56.851

+0.647

6

15

213

Oskar CHMIEL

Automobilklub Wielkopolski

MG Racing Team

6

56.860

+0.656

6

16

267

Maksymilian LUPA

Automobilklub Rzemieślnik

MK Motorsport

8

56.994

+0.790

3

17

217

Natalia MACHAJ

Moto Sport Racing is Life

MG Racing Team

7

57.857

+1.653

5

DQ

223

Nikodem PIĄTEK

TTSK K-TEAM Tarnów

8

57.246

+1.042

6

Decyzja no 1
14:58 01.07.2023
Competitor#223 Nikodem PIĄTEK - TTSK K-TEAM Tarnów
FactBadanie techniczne
DecisionWykluczenie z zawodów
Reason5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Run duration
13:51 - 13:58 (7 m 46 s)