Micro Max - Rennen 1

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

II Runda - Stary Kisielin, 27 - 28 April 2024
Przemysław Gawlicki
Rafał Filipiak
Szymon Sudrawski
Decyzja no 2
14:53 27.04.2024
Competitor#35 Filip BABIARZ - Automobilklub Cieszyński
Fact
DecisionWykluczenie z zawodów
Reason5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Decyzja no 1
14:33 27.04.2024
Competitor#2 Radosław CZERNICKI - Automobilklub Polski
FactPO2
Decisionostrzeżenie ROK
Reason2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 2.17. Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROK Cup Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich Rundach sezonu