Baby ROK - Гонка 1

2023 | Karting | ROK CUP POLAND

VI Runda - Słomczyn, 29 - 30 июля 2023
Michał Fijałkowski
Sebastian Kołakowski
Szymon Sudrawski
Logo
Logo
Logo
Logo
МестоГонщикКлубСпонсорЧисло круговВремя окончанияНаилучшее времяDifferencePenaltiesОчки
1
8
Borys PIOTROWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
6
1:00.843
25
2
21
Aleksander PELIKAŃSKI
Automobilklub Rzemieślnik
Parolin Poland
6
1:00.730
+0.466
20
3
86
Jan GARDZIELIK
Automobilklub Koszaliński
ST-Racing Energy Kart
6
1:00.997
+1.225
16
4
22
Lena SZYFTER
Automobilklub Rzemieślnik
DSR Shifter Racing Team
6
1:00.950
+1.788
13
5
26
Aleksander CZUB
Automobilklub Rzemieślnik
AMO Racing Team
6
1:01.522
+6.803
11
6
17
Szymon STUBIŃSKI
Automobilklub Kujawsko-Pomorski
6
1:01.651
+6.934
10
7
19
Igor KNAST
Automobilklub Wielkopolski
DSR Shifter Racing Team
6
1:01.623
+8.118
9
8
33
Maksymilian CIEŚLAR
Automobilklub Kujawsko-Pomorski
6
1:01.478
+8.491
8
9
95
Dominik WÓJCIK
TTSK K-TEAM Tarnów
Bambini Racing
6
1:00.929
+11.461
+10 sek Falstart
7
10
66
Henryk DOMŻAŁA
Automobilklub Rzemieślnik
MG Racing Team
6
1:03.777
+22.693
6
11
44
Antoni CZERNIAK
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
6
1:02.697
+26.031
5
12
50
Ryszard KOCIK
Automobilklub Warmiński
Birel Art Poland
4
1:06.719
+2 laps
4
DNF
15
Natan LUKAS
Automobilklub Wielkopolski
MG Racing Team
0
+6 laps
DNF
1
Beniamin WÓJCIK
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
0
+6 laps
DNF
10
Grzegorz MARDZIEL
Automobilklub Bydgoski
Birel Art Poland
0
+6 laps
DQ
24
Mikołaj WIĘCKOWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
DSR Shifter Racing Team
6
1:00.699
+0.831
Wykluczenie incydent
Decyzja no 1
15:24 29.07.2023
Competitor#24 Mikołaj WIĘCKOWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactUdzerzenie w tył zawodnika nr 15.
DecisionWykluczenie z wyścigu
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.