Micro Max - Qualifying Practice I

2024 | Karting | Andere

BONUS CUP Rotax Max Challenge Poland - Bydgoszcz, 16 - 17 März 2024
Michał Fijałkowski
Lechosław Dudka
Szymon Sudrawski
PlatzNummerFahrerClubSponsorRundenBeste ZeitDifferenzBeste RundePenalties

1

94

Jan WOŹNIAK

Automobilklub Toruński

10

49.023

4

2

2

Radosław CZERNICKI

Automobilklub Polski

KRK Racing

10

49.058

+0.035

10

3

1

Maksymilian RACZKOWSKI

Automobilklub Podlaski

KRK Racing

10

49.326

+0.303

9

4

35

Filip BABIARZ

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

10

49.383

+0.360

8

5

44

Ignacy JAROSZEWICZ

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

49.422

+0.399

7

6

31

Teodor ŚRÓDKA-MIKICIUK

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

49.425

+0.402

7

7

33

Kacper SZCZYTOWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

SUPERSONIC RACING

10

49.449

+0.426

9

8

16

Artur ERNST

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

10

49.577

+0.554

9

9

17

Maximilian SAFARZYŃSKI

Automobilklub Polski

MK Motorsport

10

49.796

+0.773

8

10

99

Kajetan LASKOWSKI

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

50.028

+1.005

8

11

7

Patryk KOWALCZYK

Automobilklub Wielkopolski

JR Racing

8

50.345

+1.322

5

12

53

Piotr BŁOTNY

Automobilklub Wielkopolski

PB Racing Team

9

52.513

+3.490

4

DQ

37

Mykyta ZAHARCHENKO

Ukraina

10

49.361

+0.338

6

Wykluczenie techn.

Decyzja no 1
12:57 16.03.2024
Competitor#37 Mykyta ZAHARCHENKO - Ukraina
FactPaliwo niezgodne z regulaminem
DecisionWykluczenie z zawodów
Reason5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Vorsprung
+0.035
Ø Speed
73.639 km/h
Beste Speed
74.683 km/h
Beste Rundenzeit
49.023
Beste Runde von
#94 Jan WOŹNIAK
Run duration
12:34 - 12:42 (8 m 40 s)