2023 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND
IV Runda - Třinec, 1 - 2 July 2023
Bartosz Czarkowski | |
Maksymilian Michalski | |
Szymon Sudrawski |
Standings
DD2 Masters
1
Micro Max
16
Mini Max
16
Junior Max
18
Senior Max
13
Decyzja no 6
12:53 02.07.2023
Session | Senior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #397 Kacper TUROBOYSKI - Automobilklub Leszczyński |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | Wykluczenie z wyścigu |
Reason | Zgodnie z punktem 2.4.31.14 Regulaminu Sportu Kartingowego: Komisja Techniczna może przeprowadzić kontrolę zgodności z regulaminem dowolnej liczby kartów z każdej kategorii. Stwierdzona przez Komisję Techniczną niezgodność sprzętu z Regulaminem Technicznym spowoduje wykluczenie zawodnika z tego elementu zawodów, po którym została stwierdzona niezgodność. Wyjątkiem jest niezgodność w części plombowanej skutkująca wykluczeniem z zawodów. |
Decyzja no 5
12:51 02.07.2023
Session | Micro Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #84 Michał ZAJĄC - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Indycent PO2 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 4
18:16 01.07.2023
Session | Senior Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #313 Laura ŁABAN - Auto Moto Klub Wrocławski |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | Wykluczenie z wyścigu |
Reason | Zgodnie z punktem 2.4.31.14 Regulaminu Sportu Kartingowego: Komisja Techniczna może przeprowadzić kontrolę zgodności z regulaminem dowolnej liczby kartów z każdej kategorii. Stwierdzona przez Komisję Techniczną niezgodność sprzętu z Regulaminem Technicznym spowoduje wykluczenie zawodnika z tego elementu zawodów, po którym została stwierdzona niezgodność. Wyjątkiem jest niezgodność w części plombowanej skutkująca wykluczeniem z zawodów. |
Decyzja no 3
17:11 01.07.2023
Session | Senior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #334 Karol KRÓL - TTSK K-TEAM Tarnów |
Fact | |
Decision | Wykluczenie z treningu oficjalnego/wyścigu |
Reason | 5.16.3.6 Jeśli masa zawodnika i jego karta będzie mniejsza od wielkości wyznaczonej w Regulaminie zostanie on wykluczony z Treningu Oficjalnego, Wyścigu Kwalifikacyjnego, Wyścigu Fazy Finałowej, w zależności, po którym wyścigu zostało to stwierdzone. |
Decyzja no 2
17:05 01.07.2023
Session | Junior Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #207 Adam SYDOR - TTSK K-TEAM Tarnów |
Fact | Incydent PO6 |
Decision | 5 sek |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 1
14:58 01.07.2023
Session | Junior Max - Trening oficjalny I |
---|---|
Competitor | #223 Nikodem PIĄTEK - TTSK K-TEAM Tarnów |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | Wykluczenie z zawodów |
Reason | 5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK. |