Junior Max - 1st Race

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

III Runda - Słomczyn, 25 - 26 May 2024
Bartosz Czarkowski
Sebastian Kołakowski
Szymon Sudrawski
Pos.NoCompetitorClubSponsorLapsTotal timeBest timeDifferencePenaltiesPoints
1
259
Aleksander ROGOWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
KRK Racing
13
52.064
25
2
267
Maksymilian LUPA
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
13
52.151
+3.680
20
3
269
Michal SOLTYS
Słowacja
KRK Racing
13
51.928
+3.921
Best Lap
18
4
284
Jan STENCEL
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
13
52.116
+4.307
13
5
285
Franciszek SULIMA
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
13
52.122
+6.046
11
6
234
Marcel POPAKUL
Wielka Brytania
Wyrzykowski-Motorsport
13
52.262
+10.895
10
7
271
Patryk MICHALIK
Automobilklub Rzemieślnik
JR Racing
13
52.032
+10.918
9
8
222
Aleksander MROZIK
Automobilklub Cieszyński
Jastrzębski Racing
13
52.119
+13.524
8
9
298
Łukasz JEZIERSKI
Automobilklub Leszczyński
Bambini Racing
13
52.197
+14.186
7
10
217
Jan WÓJTOWICZ
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
13
52.232
+14.908
6
11
228
Szymon ŁYKOWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
13
52.236
+15.530
5
12
200
Milan SKONECZNY
Automobilklub Wielkopolski
Wyrzykowski-Motorsport
13
52.082
+15.684
4
13
258
Marcel CZAPLA
Wallrav Racing Club
KRZ Motorsport
13
52.672
+20.108
3
14
213
Jakub KUTY
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
13
52.530
+23.675
+5 sek zderzak
2
15
227
Szymon MAJEWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
JR Racing
13
52.460
+24.208
ostrzeżenie, +5 sek incydent
1
16
288
Maksymilian NOWAK
Automobilklub Cieszyński
Bambini Racing
13
52.330
+27.755
+5 sek incydent
17
277
Marcel RUDNICKI
Automobilklub Wielkopolski
Bambini Racing
11
52.193
+2 laps
Decyzja no 8
15:44 25.05.2024
Competitor#234 Marcel POPAKUL - Wielka Brytania
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 4
14:07 25.05.2024
Competitor#213 Jakub KUTY - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 3
14:04 25.05.2024
Competitor#288 Maksymilian NOWAK - Automobilklub Cieszyński
FactIncydent PO3
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 2
14:01 25.05.2024
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO4
Decision5 sek
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji
Decyzja no 1
13:57 25.05.2024
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO2/PO3
Decisionostrzeżenie ROTAX (PO2/PO3)
Reason2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 3.4.2 Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROTAX MAX Challenge Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich rundach sezonu.
Margin of victory
+3.680
Average speed
82.759 km/h
Best speed
83.747 km/h
Best time
51.928
Best lap by
#269 Michal SOLTYS
Run duration
13:34 - 13:46 (11 m 47 s)