2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND
III Runda - Słomczyn, 25 - 26 May 2024
Bartosz Czarkowski | |
Sebastian Kołakowski | |
Szymon Sudrawski |
Standings
DD2 Masters
2
Micro Max
18
Mini Max
6
Junior Max
17
Senior Max
12
Decyzja no 25
13:19 26.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #7 Patryk KOWALCZYK - Automobilklub Wielkopolski |
Fact | procedura startowa |
Decision | 5 sekund |
Reason | zgodnie z punktem 2.6.2.2.- kara ostrzeżenia, 5 lub 10 sekund lub wykluczenia za utrudnianie procedury startowej |
Decyzja no 24
12:31 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #217 Jan WÓJTOWICZ - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 23
12:31 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 22
11:45 26.05.2024
Session | Senior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #322 Krzysztof DUDEK - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 21
11:45 26.05.2024
Session | Senior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #301 Alan KLUZA - Automobilklub Beskidzki |
Fact | Incydent PO3 |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 20
11:44 26.05.2024
Session | Senior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #319 Tomasz IBSEN - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | prosta startowa |
Decision | +5 sek |
Reason | Zgodnie z punktem 7.6.2.2. - kara czasowa 5 lub 10 sekund za wielokrotną zmianę kierunku jazdy w celu blokowania innego zawodnika |
Decyzja no 19
11:07 26.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #75 Tadeusz BANDURSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO1 |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 18
11:06 26.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #12 Leonard KWIATKOWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Wyjazd z korytarza częścią karta |
Decision | 3 sek |
Reason | Zgodnie z punktem 7.6.2.2. czasowa 3 sekundy za wyjazd częścią karta poza korytarz najazdowy podczas procedury startowej |
Decyzja no 17
10:43 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #217 Jan WÓJTOWICZ - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO3 |
Decision | ostrzeżenie ROTAX |
Reason | 2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 3.4.2 Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROTAX MAX Challenge Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich rundach sezonu. |
Decyzja no 16
10:42 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 15
10:41 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #267 Maksymilian LUPA - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 14
10:41 26.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig trzeci |
---|---|
Competitor | #298 Łukasz JEZIERSKI - Automobilklub Leszczyński |
Fact | Incydent PO1 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 13
16:40 25.05.2024
Session | Senior Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #322 Krzysztof DUDEK - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO6 |
Decision | 10 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 10 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 12
16:12 25.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #69 Henryk DOMŻAŁA - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 3 sekundy |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 11
16:12 25.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #37 Mykyta ZAHARCHENKO - Ukraina |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 3 sekundy |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 10
16:10 25.05.2024
Session | Micro Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #35 Filip BABIARZ - Automobilklub Cieszyński |
Fact | Wyjazd z korytarza częścią karta |
Decision | 3 sek |
Reason | Zgodnie z punktem 7.6.2.2. czasowa 3 sekundy za wyjazd częścią karta poza korytarz najazdowy podczas procedury startowej |
Decyzja no 9
15:44 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #298 Łukasz JEZIERSKI - Automobilklub Leszczyński |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 8
15:44 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #234 Marcel POPAKUL - Wielka Brytania |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 7
15:30 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #222 Aleksander MROZIK - Automobilklub Cieszyński |
Fact | Incydent PO1 |
Decision | Wykluczenie z wyścigu |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 6
15:14 25.05.2024
Session | Mini Max - Wyścig drugi |
---|---|
Competitor | #101 Wojciech KAPUSTA - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO3 |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 5
14:48 25.05.2024
Session | Senior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #348 Tymon TRYNKA - TTSK K-TEAM Tarnów |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 4
14:07 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #213 Jakub KUTY - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Badanie techniczne |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy |
Decyzja no 3
14:04 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #288 Maksymilian NOWAK - Automobilklub Cieszyński |
Fact | Incydent PO3 |
Decision | 5 sekund |
Reason | 7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów. |
Decyzja no 2
14:01 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO4 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 1
13:57 25.05.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO2/PO3 |
Decision | ostrzeżenie ROTAX (PO2/PO3) |
Reason | 2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 3.4.2 Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROTAX MAX Challenge Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich rundach sezonu. |