2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND
V Runda - Słomczyn, 13 - 14 July 2024
Michał Fijałkowski | |
Sebastian Kołakowski | |
Szymon Sudrawski |
Standings
DD2 Masters
2
Micro Max
13
Mini Max
7
Junior Max
16
Senior Max
14
Decyzja no 8
14:12 14.07.2024
Session | Senior Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #333 Victor WOJTAN - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Nieprawidłowe oznakowanie tłumika wlotowego. |
Decision | Wykluczenie z wyścigu |
Reason | Zgodnie z punktem 2.4.31.14 Regulaminu Sportu Kartingowego: Komisja Techniczna może przeprowadzić kontrolę zgodności z regulaminem dowolnej liczby kartów z każdej kategorii. Stwierdzona przez Komisję Techniczną niezgodność sprzętu z Regulaminem Technicznym spowoduje wykluczenie zawodnika z tego elementu zawodów, po którym została stwierdzona niezgodność. Wyjątkiem jest niezgodność w części plombowanej skutkująca wykluczeniem z zawodów. |
Decyzja no 7
13:50 14.07.2024
Session | Senior Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #345 Piotr BOROWCZYK - Automobilklub Cieszyński |
Fact | Uderzanie przed PO4. |
Decision | 10 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 10 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 6
13:36 14.07.2024
Session | Micro Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #2 Radosław CZERNICKI - Automobilklub Polski |
Fact | Najechanie na tył PO2 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 5
13:35 14.07.2024
Session | Micro Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #14 Leopold LESIEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Skrócenie toru za PO1 |
Decision | wykluczenie z wyścigu za skócenie trasy |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2. kara wykluczenia z wyścigu za skrócenie trasy powodujące polepszenie pozycji zawodnika lub zmniejszenie dystansu do zawodników poprzedzających. |
Decyzja no 4
12:57 14.07.2024
Session | Junior Max - Wyścig czwarty |
---|---|
Competitor | #267 Maksymilian LUPA - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Zmiana toru za PO4 |
Decision | +5 sek |
Reason | Zgodnie z punktem 7.6.2.2. - kara czasowa 5 lub 10 sekund za wielokrotną zmianę kierunku jazdy w celu blokowania innego zawodnika |
Decyzja no 3
14:41 13.07.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #267 Maksymilian LUPA - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | PO1 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 2
13:53 13.07.2024
Session | Junior Max - Wyścig pierwszy |
---|---|
Competitor | #228 Szymon ŁYKOWSKI - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Incydent PO3/PO4 |
Decision | 5 sek |
Reason | zgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji |
Decyzja no 1
13:10 13.07.2024
Session | Mini Max - Trening oficjalny |
---|---|
Competitor | #166 Vincent ZARAJCZYK - Automobilklub Rzemieślnik |
Fact | Protokół badania technicznego - nieprawidłowe paliwo |
Decision | Wykluczenie z zawodów |
Reason | 5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK. |