https://wyniki.motoresults.pl/pl/2011/Karting/KIA
Live!
Sezon 2011
2011
Motocykle
Motocross
Motocross
Mistrzostwa Świata
Mistrzostwa Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Mistrzostwa Strefy Polski Zachodniej
Otwarte Mistrzostwa Lubelszczyzny
Pozostałe
Quadcross
Quadcross
Mistrzostwa Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Cross Country
Cross Country
Puchar Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Mistrzostwa Strefy Polski Zachodniej
Mistrzostwa Okręgu Łódzkiego
Mistrzostwa Okręgu Warszawskiego
Puchar Opolszczyzny
Pozostałe
Enduro
Enduro
Mistrzostwa Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Pozostałe
Karting
Karting
Karting
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Puchar GKSK
Puchar ROK
Puchar ROTAX
Kartingowe Mistrzostwa Strefy
Puchar Easykart
KIA LOTOS Race
Pozostałe
Samochody
Rallycross
Rallycross
Mistrzostwa Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Rajdy
Rajdy
BMW Challenge
Pozostałe
Archiwum (2000 - 2025)
polski
english
german
русский
Kontakt
Gr. C - Trening kwalifikacyjny
2011 | Karting
|
KIA LOTOS Race
KIA LOTOS Race Runda I
-
Koszalin
, 25 czerwca 2011
Rafał Kryska
Wyniki
Czasy okrążeń
Wszystkie okrążenia
Wykres okrążeń - przebieg biegu
Wykres okrążeń - pozycja zawodnika
Wybierz zawodnika
1 - #20 Marcin Pniewski
2 - #21 Remigiusz Drzazga
3 - #22 Damian Walewski
4 - #23 Dawid Sławiński
5 - #18 Robert Kwidziński
6 - #19 Jakub Biesiada
7 - #24 Paweł Bartoszewicz
8 - #17 Mateusz Raba
Porównaj czasy okrążeń z
1 - #20 Marcin Pniewski
2 - #21 Remigiusz Drzazga
3 - #22 Damian Walewski
5 - #18 Robert Kwidziński
6 - #19 Jakub Biesiada
7 - #24 Paweł Bartoszewicz
8 - #17 Mateusz Raba
Okr.
Czas
Prędkość [km/h]
Czas biegu
Godzina
Różnica
Marcin Pniewski
9.505
14:22:52.138
1
1:00.383
62.6
1:09.888
14:23:52.521
-2.390
1:02.773
2
59.235
63.8
2:09.123
14:24:51.756
+1.250
57.985
3
58.770
64.3
3:07.893
14:25:50.526
-1.058
59.828
4
1:20.973
46.7
4:28.866
14:27:11.499
+8.806
1:12.167
5
1:15.546
50.0
5:44.412
14:28:27.045
+1.434
1:14.112
6
1:20.754
46.8
7:05.166
14:29:47.799
+6.073
1:14.681
7
1:15.277
50.2
8:20.443
14:31:03.076
-2.853
1:18.130
8
1:13.039
51.8
9:33.482
14:32:16.115
-6.030
1:19.069