Micro Max - Wyścig pierwszy

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

II Runda - Stary Kisielin, 27 - 28 kwietnia 2024
Przemysław Gawlicki
Rafał Filipiak
Szymon Sudrawski
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Czas ukończeniaNajlepszy czasRóżnicaKaryPunkty

1

44

Ignacy JAROSZEWICZ

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

8:03.149

47.898

Best Lap

27

2

33

Kacper SZCZYTOWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

SUPERSONIC RACING

10

8:04.393

48.060

+1.244

20

3

1

Maksymilian RACZKOWSKI

Automobilklub Podlaski

KRK Racing

10

8:04.527

48.065

+1.378

16

4

71

Szymon STUBIŃSKI

Automobilklub Kujawsko-Pomorski

10

8:07.838

48.142

+4.689

13

5

94

Jan WOŹNIAK

Automobilklub Toruński

10

8:07.909

47.922

+4.760

+5 sek Falstart

11

6

31

Teodor ŚRÓDKA-MIKICIUK

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

8:09.664

48.060

+6.515

10

7

99

Kajetan LASKOWSKI

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

10

8:10.111

48.075

+6.962

9

8

14

Leopold LESIEWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

KRZ Motorsport

10

8:11.637

48.379

+8.488

8

9

12

Leonard KWIATKOWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

MK Motorsport

10

8:12.355

47.957

+9.206

7

10

75

Tadeusz BANDURSKI

Automobilklub Rzemieślnik

KRZ Motorsport

10

8:12.544

48.534

+9.395

6

11

2

Radosław CZERNICKI

Automobilklub Polski

KRK Racing

10

8:12.590

48.520

+9.441

ostrzeżenie

5

12

26

Tymoteusz PIĘTA

Automobilklub Rzemieślnik

JR Racing

10

8:14.821

48.447

+11.672

4

13

7

Patryk KOWALCZYK

Automobilklub Wielkopolski

JR Racing

10

8:15.001

48.625

+11.852

3

14

16

Artur ERNST

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

10

8:15.018

48.060

+11.869

2

WK

35

Filip BABIARZ

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

10

8:07.734

47.837

+4.585

+3 sek zderzak, Wykluczenie techn.

Decyzja nr 2
14:53 27.04.2024
Zawodnik#35 Filip BABIARZ - Automobilklub Cieszyński
Zdarzenie
DecyzjaWykluczenie z zawodów
Uzasadnienie5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Decyzja nr 1
14:33 27.04.2024
Zawodnik#2 Radosław CZERNICKI - Automobilklub Polski
ZdarzeniePO2
Decyzjaostrzeżenie ROK
Uzasadnienie2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 2.17. Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROK Cup Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich Rundach sezonu
Czas trwania wyścigu
00:00 - 00:00 (m 0 s)