Senior Max - Wyścig pierwszy

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

II Runda - Stary Kisielin, 27 - 28 kwietnia 2024
Przemysław Gawlicki
Rafał Filipiak
Szymon Sudrawski
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Czas ukończeniaNajlepszy czasRóżnicaKaryPunkty

1

319

Tomasz IBSEN

Automobilklub Rzemieślnik

KRZ Motorsport

17

12:20.827

43.335

Best Lap

27

2

301

Alan KLUZA

Automobilklub Beskidzki

JR Racing

17

12:21.886

43.337

+1.059

20

3

321

Maja ROST

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

17

12:28.370

43.646

+7.543

16

4

313

Laura ŁABAN

Auto Moto Klub Wrocławski

JR Racing

17

12:30.146

43.405

+9.319

13

5

327

Phillip HABER

Automobilklub Cieszyński

JR Racing

17

12:33.561

43.475

+12.734

+5 sek zderzak

11

6

322

Krzysztof DUDEK

Automobilklub Rzemieślnik

KRZ Motorsport

17

12:34.135

43.636

+13.308

10

7

333

Victor WOJTAN

Automobilklub Rzemieślnik

JR Racing

17

12:44.512

43.878

+23.685

9

8

314

Kacper KAROLAK

Automobilklub Rzemieślnik

BLUE Racing

17

12:48.673

44.456

+27.846

8

9

377

Kinga SALA

Automobilklub Rzemieślnik

MK Motorsport

17

12:48.773

43.695

+27.946

7

10

348

Tymon TRYNKA

TTSK K-TEAM Tarnów

KRK Racing

13

9:52.171

44.606

+4 okr.

6

NU

370

Emma FERDIN

Automobilklub Rzemieślnik

MK Motorsport

0

1.339

+17 okr.

WK

345

Piotr BOROWCZYK

Automobilklub Cieszyński

Ernst Racing

17

12:21.607

43.243

+0.780

Wykluczenie techn.

Decyzja nr 3
15:10 27.04.2024
Zawodnik#345 Piotr BOROWCZYK - Automobilklub Cieszyński
Zdarzenie
DecyzjaWykluczenie z zawodów
Uzasadnienie5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Przewaga lidera
+1.059
Średnia prędkość
86.169 km/h
Najlepsza prędkość
86.747 km/h
Najlepszy czas
43.243
Najlepsze okrążenie
#345 Piotr BOROWCZYK
Czas trwania wyścigu
14:35 - 14:48 (12 m 48 s)