Senior Max - Wyścig pierwszy

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

II Runda - Stary Kisielin, 27 - 28 kwietnia 2024
Przemysław Gawlicki
Rafał Filipiak
Szymon Sudrawski
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Czas ukończeniaNajlepszy czasRóżnicaKaryPunkty
1
319
Tomasz IBSEN
Automobilklub Rzemieślnik
KRZ Motorsport
17
43.335
Best Lap
27
2
301
Alan KLUZA
Automobilklub Beskidzki
JR Racing
17
43.337
+1.059
20
3
321
Maja ROST
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
17
43.646
+7.543
16
4
313
Laura ŁABAN
Auto Moto Klub Wrocławski
JR Racing
17
43.405
+9.319
13
5
327
Phillip HABER
Automobilklub Cieszyński
JR Racing
17
43.475
+12.734
+5 sek zderzak
11
6
322
Krzysztof DUDEK
Automobilklub Rzemieślnik
KRZ Motorsport
17
43.636
+13.308
10
7
333
Victor WOJTAN
Automobilklub Rzemieślnik
JR Racing
17
43.878
+23.685
9
8
314
Kacper KAROLAK
Automobilklub Rzemieślnik
BLUE Racing
17
44.456
+27.846
8
9
377
Kinga SALA
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
17
43.695
+27.946
7
10
348
Tymon TRYNKA
TTSK K-TEAM Tarnów
KRK Racing
13
44.606
+4 okr.
6
NU
370
Emma FERDIN
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
0
+17 okr.
WK
345
Piotr BOROWCZYK
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
17
43.243
+0.780
Wykluczenie techn.
Decyzja nr 3
15:10 27.04.2024
Zawodnik#345 Piotr BOROWCZYK - Automobilklub Cieszyński
Zdarzenie
DecyzjaWykluczenie z zawodów
Uzasadnienie5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Przewaga lidera
+1.059
Średnia prędkość
86.169 km/h
Najlepsza prędkość
86.747 km/h
Najlepszy czas
43.243
Najlepsze okrążenie
#345 Piotr BOROWCZYK
Czas trwania wyścigu
14:35 - 14:48 (12 m 48 s)