Mini Max - Trening oficjalny

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

V Runda - Słomczyn, 13 - 14 lipca 2024
Michał Fijałkowski
Sebastian Kołakowski
Szymon Sudrawski
Logo
Logo
Logo
Logo
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Najlepszy czasRóżnicaNajlepsze okrążenieKary

1

133

Borys MALIGRANDA

Automobilklub Wielkopolski

KRK Racing

8

55.124

2

2

153

Martin SOLTYS

Słowacja

KRK Racing

8

55.413

+0.289

5

3

118

Filip KIJANOWSKI

Automobilklub Wielkopolski

KRK Racing

8

55.501

+0.377

4

4

117

Aleksander RACZKOWSKI

Automobilklub Podlaski

KRK Racing

7

55.739

+0.615

4

5

101

Wojciech KAPUSTA

Automobilklub Rzemieślnik

KRK Racing

7

55.825

+0.701

2

6

155

Jakub COPIUK

Automobilklub Polski

SUPERSONIC RACING

8

56.339

+1.215

4

WK

166

Vincent ZARAJCZYK

Automobilklub Rzemieślnik

BLUE Racing

8

56.005

+0.881

6

Wykluczenie techn.

Decyzja nr 1
13:10 13.07.2024
Zawodnik#166 Vincent ZARAJCZYK - Automobilklub Rzemieślnik
ZdarzenieProtokół badania technicznego - nieprawidłowe paliwo
DecyzjaWykluczenie z zawodów
Uzasadnienie5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Przewaga lidera
+0.289
Średnia prędkość
78.540 km/h
Najlepsza prędkość
78.891 km/h
Najlepszy czas
55.124
Najlepsze okrążenie
#133 Borys MALIGRANDA
Czas trwania wyścigu
12:11 - 12:19 (7 m 51 s)