2024 | Karting | ROK CUP POLAND

VI Runda - Bydgoszcz, 7 - 8 сентября 2024
Michał Fijakowski
Lechosław Dudka
Szymon Sudrawski
Logo
Logo
Logo
Logo
Decyzja no 9
13:45 08.09.2024
SessionJunior ROK - Wyścig czwarty
Competitor#177 Jan MICHAŁECZKO - Automobilklub Leszczyński
Fact
Decision10 sek zółta flaga
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2- kara czasowa 10 sekund za wyprzedzanie w strefie obowiązywania żółtej flagi
Decyzja no 8
13:45 08.09.2024
SessionJunior ROK - Wyścig czwarty
Competitor#174 Michał GÓRECKI - Automobilklub Wielkopolski
Fact
Decision10 sek zółta flaga
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2- kara czasowa 10 sekund za wyprzedzanie w strefie obowiązywania żółtej flagi
Decyzja no 7
12:31 08.09.2024
SessionSenior ROK GP - Wyścig czwarty
Competitor#214 Marcin DOKUCKI - Automobilklub Kujawsko-Pomorski
FactPokazywanie gestów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
DecisionKara finansowa 5000 zł
Reason7.6.3.2.1. Za zachowanie niegodne sportowca, w tym udział w bójce, rękoczyny wobec innych osób, obrażanie lub znieważanie innych osób, używanie słów powszechnie uznanych za obraźliwe kara finansowa od 500 – 5000 zł lub natychmiastowe wykluczenie z zawodów, z prawem wnioskowania do OKSK lub GKSK o wymierzenie dodatkowej lub wyższej kary dyscyplinarnej.
Decyzja no 6
12:25 08.09.2024
SessionSenior ROK GP - Wyścig czwarty
Competitor#231 Marcin WNUK - Automobilklub Leszczyński
Fact
DecisionWykluczenie z wyścigu
ReasonZgodnie z punktem 2.4.20.6 Regulaminu Sportu Kartingowego: (...) Wprowadza się strefę przedstartową na odcinku około 250 m przed linią startu, oznaczoną czerwoną linią w poprzek toru (zaleca się zamontowanie w miejscu linii czerwonej pętli pomiarowej). W strefie tej jakakolwiek zmiana pozycji startowej jest zabroniona pod karą wykluczenia z wyścigu (nie dotyczy startu zatrzymanego).
Decyzja no 5
11:31 08.09.2024
SessionBaby ROK - Wyścig trzeci
Competitor#33 Maksymilian CIEŚLAR - Automobilklub Kujawsko-Pomorski
FactFalstart
Decision5 sek
ReasonFalstart
Caution7.6.2.2. Kary jakie może nałożyć Dyrektor Wyścigu nie podlegające gradacji: - kara czasowa 5 sekund za falstart lub przesunięcie o trzy miejsca w dół jeśli w zawodach nie ma możliwości pomiaru czasu
Decyzja no 4
11:16 08.09.2024
SessionBaby ROK - Wyścig trzeci
Competitor#8 Grygorii MAZURKO - Ukraina
FactIncydent
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 3
09:42 08.09.2024
SessionMini ROK - Regulacja gaźników
Competitor#636 Aleksander CZUB - Automobilklub Rzemieślnik
FactWyjazd z pól przedstartowych na czerwonej fladze.
DecisionKara finansowa 300 zł.
Reason7.6.3.2.12 Za niestosowanie się do poleceń Kierownika Parku Maszyn podczas Regulacji Gaźników - kara finansowa od 300 zł. 2.4.22.4 Za zachowanie mechanika odpowiedzialność ponosi zawodnik, który go zgłasza i może on zostać ukarany. Nałożona kara musi być zakomunikowana zawodnikowi oraz jego zgłaszającemu. Mechanicy nie mogą w żadnych sprawach interweniować u władz zawodów.
Decyzja no 2
15:35 07.09.2024
SessionSenior ROK GP - Wyścig drugi
Competitor#231 Marcin WNUK - Automobilklub Leszczyński
FactIncydent PO2
Decision5 sek
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji
Decyzja no 1
15:16 07.09.2024
SessionJunior ROK - Wyścig pierwszy
Competitor#188 Oskar HILDEBRAŃSKI - Automobilklub Wielkopolski
FactIncydent
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.