2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

III Runda - Słomczyn, 25 - 26 Mai 2024
Bartosz Czarkowski
Sebastian Kołakowski
Szymon Sudrawski
Decyzja no 25
13:19 26.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig czwarty
Competitor#7 Patryk KOWALCZYK - Automobilklub Wielkopolski
Factprocedura startowa
Decision5 sekund
Reasonzgodnie z punktem 2.6.2.2.- kara ostrzeżenia, 5 lub 10 sekund lub wykluczenia za utrudnianie procedury startowej
Decyzja no 24
12:31 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig czwarty
Competitor#217 Jan WÓJTOWICZ - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 23
12:31 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig czwarty
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 22
11:45 26.05.2024
SessionSenior Max - Wyścig trzeci
Competitor#322 Krzysztof DUDEK - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 21
11:45 26.05.2024
SessionSenior Max - Wyścig trzeci
Competitor#301 Alan KLUZA - Automobilklub Beskidzki
FactIncydent PO3
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 20
11:44 26.05.2024
SessionSenior Max - Wyścig trzeci
Competitor#319 Tomasz IBSEN - Automobilklub Rzemieślnik
Factprosta startowa
Decision+5 sek
ReasonZgodnie z punktem 7.6.2.2. - kara czasowa 5 lub 10 sekund za wielokrotną zmianę kierunku jazdy w celu blokowania innego zawodnika
Decyzja no 19
11:07 26.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig trzeci
Competitor#75 Tadeusz BANDURSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO1
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 18
11:06 26.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig trzeci
Competitor#12 Leonard KWIATKOWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactWyjazd z korytarza częścią karta
Decision3 sek
ReasonZgodnie z punktem 7.6.2.2. czasowa 3 sekundy za wyjazd częścią karta poza korytarz najazdowy podczas procedury startowej
Decyzja no 17
10:43 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig trzeci
Competitor#217 Jan WÓJTOWICZ - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO3
Decisionostrzeżenie ROTAX
Reason2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 3.4.2 Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROTAX MAX Challenge Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich rundach sezonu.
Decyzja no 16
10:42 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig trzeci
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 15
10:41 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig trzeci
Competitor#267 Maksymilian LUPA - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 14
10:41 26.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig trzeci
Competitor#298 Łukasz JEZIERSKI - Automobilklub Leszczyński
FactIncydent PO1
Decision5 sek
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji
Decyzja no 13
16:40 25.05.2024
SessionSenior Max - Wyścig drugi
Competitor#322 Krzysztof DUDEK - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO6
Decision10 sek
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 10 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji
Decyzja no 12
16:12 25.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig drugi
Competitor#69 Henryk DOMŻAŁA - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision3 sekundy
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 11
16:12 25.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig drugi
Competitor#37 Mykyta ZAHARCHENKO - Ukraina
FactBadanie techniczne
Decision3 sekundy
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 10
16:10 25.05.2024
SessionMicro Max - Wyścig drugi
Competitor#35 Filip BABIARZ - Automobilklub Cieszyński
FactWyjazd z korytarza częścią karta
Decision3 sek
ReasonZgodnie z punktem 7.6.2.2. czasowa 3 sekundy za wyjazd częścią karta poza korytarz najazdowy podczas procedury startowej
Decyzja no 9
15:44 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig drugi
Competitor#298 Łukasz JEZIERSKI - Automobilklub Leszczyński
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 8
15:44 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#234 Marcel POPAKUL - Wielka Brytania
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 7
15:30 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig drugi
Competitor#222 Aleksander MROZIK - Automobilklub Cieszyński
FactIncydent PO1
DecisionWykluczenie z wyścigu
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 6
15:14 25.05.2024
SessionMini Max - Wyścig drugi
Competitor#101 Wojciech KAPUSTA - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO3
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 5
14:48 25.05.2024
SessionSenior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#348 Tymon TRYNKA - TTSK K-TEAM Tarnów
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 4
14:07 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#213 Jakub KUTY - Automobilklub Rzemieślnik
FactBadanie techniczne
Decision5 sekund
Reason7.6.3.2.9. Za stwierdzone niepoprawne mocowanie osłony przedniej zderzaka po wyścigu – kara czasowa 3 sekundy w przypadku małej ramy i 5 sekund w przypadku dużej ramy
Decyzja no 3
14:04 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#288 Maksymilian NOWAK - Automobilklub Cieszyński
FactIncydent PO3
Decision5 sekund
Reason7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Decyzja no 2
14:01 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO4
Decision5 sek
Reasonzgodnie z punktem 7.6.2.2.- kara czasowa 5 sekund za incydent w postaci uderzenia i zyskania pozycji
Decyzja no 1
13:57 25.05.2024
SessionJunior Max - Wyścig pierwszy
Competitor#227 Szymon MAJEWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
FactIncydent PO2/PO3
Decisionostrzeżenie ROTAX (PO2/PO3)
Reason2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 3.4.2 Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROTAX MAX Challenge Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich rundach sezonu.