Senior ROK GP - Wyścig czwarty

2023 | Karting | ROK CUP POLAND

II Runda - Toruń, 29 - 30 kwietnia 2023
Michał Fijałkowski
Marcin Kuźmiński
Szymon Sudrawski
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Czas ukończeniaNajlepszy czasRóżnicaKaryPunkty

1

228

Maksymilian ANGELARD

Automobilklub Polski

Jastrzębski Racing

14

11:48.524

50.027

25

2

246

Franciszek CZAPLA

Automobilklub Leszczyński

AMO Racing Team

14

11:48.573

49.935

+0.049

20

3

227

Oliwier KOBIELA

Automobilklub Ziemi Tyskiej

Jastrzębski Racing

14

11:50.833

49.962

+2.309

16

4

226

Colin WAŻNY

Automobilklub Wschodni w Lublinie

D&D Motorsport Poland

14

11:53.795

49.967

+5.271

13

5

203

Piotr ORZECHOWSKI

Wallrav Racing Club

AMO Racing Team

14

11:54.381

50.095

+5.857

11

6

222

Aleksander RUTA

Automobilklub Radomski

Motorsport Solutions

14

11:55.612

50.135

+7.088

10

7

499

Antoni BAL

Automobilklub Radomski

Parolin Poland

14

11:59.249

50.597

+10.725

9

8

225

Antoni LENART

Automobilklub Radomski

Motorsport Solutions

14

12:03.863

50.832

+15.339

8

9

477

Daniel ZAJĄC

Wallrav Racing Club

D&D Motorsport Poland

14

12:06.491

51.001

+17.967

7

10

267

Jan WĄŻ-AMBROŻEWICZ

TMSM Sparta Wrocław

D&D Motorsport Poland

14

12:08.662

50.964

+20.138

6

11

261

Ewa BANACH

Automobilklub Rzemieślnik

Birel Art Poland

14

12:23.247

51.992

+34.723

5

12

454

Konrad CZARNECKI

Automobilklub Wielkopolski

KRT Exprit Poland

9

7:54.297

51.506

+5 okr.

4

WK

255

Tomasz KWIATKOWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

14

12:36.351

51.419

+47.827

+5 sek zderzak, Wykluczenie incydent

Decyzja nr 4
12:23 30.04.2023
Zawodnik#255 Tomasz KWIATKOWSKI - Automobilklub Rzemieślnik
ZdarzenieIncydent na PO2.
DecyzjaWykuczenie z wyścigu
Uzasadnienie7.6.2.1 Obowiązkiem Dyrektora Wyścigu jest podjęcie decyzji o ukaraniu zawodników, którzy spowodowali incydent. Taką decyzję może również podjąć Sędzia Główny lub Zespół Sędziów Sportowych. Dyrektor Wyścigu może zastosować kary: - ostrzeżenia, - karę czasową 3, 5 lub 10 sekund, - karę wykluczenia z wyścigu. W zależności od wagi incydentu kara ta może być nakładana z narastającą surowością lub z pominięciem tej gradacji. Przy umyślnym spowodowaniu incydentu, Dyrektor Wyścigu może wnioskować do Sędziego Głównego o wykluczenie zawodnika z zawodów.
Przewaga lidera
+0.049
Średnia prędkość
73.975 km/h
Najlepsza prędkość
74.761 km/h
Najlepszy czas
49.935
Najlepsze okrążenie
#246 Franciszek CZAPLA
Czas trwania wyścigu
12:01 - 12:14 (12 m 36 s)