Senior ROK GP - Wyścig trzeci

2023 | Karting | ROK CUP POLAND

II Runda - Toruń, 29 - 30 kwietnia 2023
Michał Fijałkowski
Marcin Kuźmiński
Szymon Sudrawski
Poz.NrZawodnikKlubSponsorOkr.Czas ukończeniaNajlepszy czasRóżnicaKaryPunkty

1

246

Franciszek CZAPLA

Automobilklub Leszczyński

AMO Racing Team

14

11:50.832

50.071

25

2

499

Antoni BAL

Automobilklub Radomski

Parolin Poland

14

12:00.396

50.547

+9.564

20

3

228

Maksymilian ANGELARD

Automobilklub Polski

Jastrzębski Racing

14

12:02.429

49.941

+11.597

+10 sek incydent

16

4

222

Aleksander RUTA

Automobilklub Radomski

Motorsport Solutions

14

12:07.109

50.481

+16.277

13

5

203

Piotr ORZECHOWSKI

Wallrav Racing Club

AMO Racing Team

14

12:09.291

50.093

+18.459

11

6

225

Antoni LENART

Automobilklub Radomski

Motorsport Solutions

14

12:09.415

51.026

+18.583

10

7

454

Konrad CZARNECKI

Automobilklub Wielkopolski

KRT Exprit Poland

14

12:15.349

51.492

+24.517

9

8

477

Daniel ZAJĄC

Wallrav Racing Club

D&D Motorsport Poland

14

12:15.435

51.463

+24.603

8

9

267

Jan WĄŻ-AMBROŻEWICZ

TMSM Sparta Wrocław

D&D Motorsport Poland

14

12:15.505

51.369

+24.673

7

10

255

Tomasz KWIATKOWSKI

Automobilklub Rzemieślnik

14

12:19.900

51.117

+29.068

6

11

261

Ewa BANACH

Automobilklub Rzemieślnik

Birel Art Poland

14

12:33.732

51.979

+42.900

5

12

226

Colin WAŻNY

Automobilklub Wschodni w Lublinie

D&D Motorsport Poland

10

8:34.934

50.099

+4 okr.

4

NU

227

Oliwier KOBIELA

Automobilklub Ziemi Tyskiej

Jastrzębski Racing

0

2.673

+14 okr.

Decyzja nr 2
10:20 30.04.2023
Zawodnik#228 Maksymilian ANGELARD - Automobilklub Polski
ZdarzenieIncydent PO2.
Decyzjakara 10 sek za utrudnianie procedury startowej
Uzasadnieniezgodnie z punktem 2.6.2.2.- kara ostrzeżenia, 5 lub 10 sekund lub wykluczenia za utrudnianie procedury startowej
Przewaga lidera
+9.564
Średnia prędkość
73.821 km/h
Najlepsza prędkość
74.752 km/h
Najlepszy czas
49.941
Najlepsze okrążenie
#228 Maksymilian ANGELARD
Czas trwania wyścigu
10:02 - 10:14 (12 m 31 s)