Micro Max - Гонка 1

2024 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

II Runda - Stary Kisielin, 27 - 28 апреля 2024
Przemysław Gawlicki
Rafał Filipiak
Szymon Sudrawski
МестоГонщикКлубСпонсорЧисло круговВремя окончанияНаилучшее времяDifferencePenaltiesОчки
1
44
Ignacy JAROSZEWICZ
Automobilklub Polski
SUPERSONIC RACING
10
47.898
Best Lap
27
2
33
Kacper SZCZYTOWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
SUPERSONIC RACING
10
48.060
+1.244
20
3
1
Maksymilian RACZKOWSKI
Automobilklub Podlaski
KRK Racing
10
48.065
+1.378
16
4
71
Szymon STUBIŃSKI
Automobilklub Kujawsko-Pomorski
10
48.142
+4.689
13
5
94
Jan WOŹNIAK
Automobilklub Toruński
10
47.922
+4.760
+5 sek Falstart
11
6
31
Teodor ŚRÓDKA-MIKICIUK
Automobilklub Polski
SUPERSONIC RACING
10
48.060
+6.515
10
7
99
Kajetan LASKOWSKI
Automobilklub Polski
SUPERSONIC RACING
10
48.075
+6.962
9
8
14
Leopold LESIEWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
KRZ Motorsport
10
48.379
+8.488
8
9
12
Leonard KWIATKOWSKI
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
10
47.957
+9.206
7
10
75
Tadeusz BANDURSKI
Automobilklub Rzemieślnik
KRZ Motorsport
10
48.534
+9.395
6
11
2
Radosław CZERNICKI
Automobilklub Polski
KRK Racing
10
48.520
+9.441
ostrzeżenie
5
12
26
Tymoteusz PIĘTA
Automobilklub Rzemieślnik
JR Racing
10
48.447
+11.672
4
13
7
Patryk KOWALCZYK
Automobilklub Wielkopolski
JR Racing
10
48.625
+11.852
3
14
16
Artur ERNST
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
10
48.060
+11.869
2
DQ
35
Filip BABIARZ
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
10
47.837
+4.585
+3 sek zderzak, Wykluczenie techn.
Decyzja no 2
14:53 27.04.2024
Competitor#35 Filip BABIARZ - Automobilklub Cieszyński
Fact
DecisionWykluczenie z zawodów
Reason5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Decyzja no 1
14:33 27.04.2024
Competitor#2 Radosław CZERNICKI - Automobilklub Polski
FactPO2
Decisionostrzeżenie ROK
Reason2.4.42.6 Flaga czarno – biała podzielona po przekątnej pokazywana jest razem z tablicą z numerem startowym. Stanowi ona ostrzeżenie, że zawodnik zachowuje się w sposób niesportowy 2.17. Zgodnie z RSK 2.4.42.6. w przypadku uzbierania przez zawodnika trzech kolejnych kar ostrzeżenia (trzecie, szóste, dziewiąte, itd.) w Treningach oficjalnych oraz Wyścigach, zawodnik otrzyma karę cofnięcia pozycji startowej o pięć pól w następnym wyścigu Pucharu ROK Cup Poland. Sumowane będą ostrzeżenia otrzymywane przez zawodnika we wszystkich Rundach sezonu
Run duration
00:00 - 00:00 (m 0 s)