Junior Max - Qualifying Practice I

2023 | Karting | ROTAX MAX CHALLENGE POLAND

IV Runda - Třinec, 1 - 2 Juli 2023
Bartosz Czarkowski
Maksymilian Michalski
Szymon Sudrawski
PlatzNummerFahrerClubSponsorRundenBeste ZeitDifferenzBeste Runde
1
284
Jan STENCEL
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
4
2
2
269
Michal SOLTYS
Słowacja
KRK Racing
5
+0.207
3
3
279
Franciszek CEGIELSKI
Automobilklub Wielkopolski
Bambini Racing
8
+0.223
3
4
232
Aleksander HORODYŃSKI
Automobilklub Rzemieślnik
JR Racing
7
+0.253
4
5
201
Alan KLUZA
Automobilklub Beskidzki
JR Racing
7
+0.275
2
6
271
Patryk MICHALIK
Automobilklub Rzemieślnik
KRK Racing
7
+0.280
3
7
285
Franciszek SULIMA
Automobilklub Rzemieślnik
Bambini Racing
8
+0.300
4
8
207
Adam SYDOR
TTSK K-TEAM Tarnów
KRZ Motorsport
8
+0.313
3
9
220
Adam ECKSTEIN
Czechy
7
+0.333
2
10
211
Oliwier CHŁOPEK
Automobilklub Wschodni w Lublinie
D&D Motorsport Poland
8
+0.353
2
11
222
Aleksander MROZIK
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
7
+0.373
3
12
204
Kacper SITKO
Automobilklub Śląski
AK "Racing 4 You"
8
+0.439
3
13
208
Amelia WYSZOMIRSKA
Automobilklub Rzemieślnik
KRZ Motorsport
8
+0.643
4
14
288
Maksymilian NOWAK
Automobilklub Cieszyński
Ernst Racing
7
+0.647
6
15
213
Oskar CHMIEL
Automobilklub Wielkopolski
MG Racing Team
6
+0.656
6
16
267
Maksymilian LUPA
Automobilklub Rzemieślnik
MK Motorsport
8
+0.790
3
17
217
Natalia MACHAJ
Moto Sport Racing is Life
MG Racing Team
7
+1.653
5
DQ
223
Nikodem PIĄTEK
TTSK K-TEAM Tarnów
8
+1.042
6
Decyzja no 1
14:58 01.07.2023
Competitor#223 Nikodem PIĄTEK - TTSK K-TEAM Tarnów
FactBadanie techniczne
DecisionWykluczenie z zawodów
Reason5.16.1.3 W każdej chwili Sędzia Techniczny może dokonać kontroli mieszanki paliwa z olejem znajdującą się w zbiorniku karta za pomocą przyrządu do kontroli paliwa zaakceptowanego przez GKSK. Kontrola zgodności mieszanki paliwa z olejem polega na porównaniu wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla mieszanki wzorcowej paliwa z olejem wykonanej zgodnie z pkt 5.16.1.2.3 i mieszanki paliwa z olejem znajdującej się w zbiorniku karta zawodnika. Mieszanka paliwa z olejem w zbiorniku karta zawodnika spełnia wymagania Regulaminu jeżeli: - Test 1: stała dielektryczna mieści się w granicach ± 3 jednostek w stosunku do wskazań przyrządu do kontroli paliwa dla wzorcowej mieszanki paliwa z olejem. Wynik Testu 1 dla mieszanki paliwa z olejem zawodnika porównuje się z wynikiem Testu 1 dla wzorcowej mieszanki paliwa o zawartości procentowej oleju zadeklarowanej przez zawodnika w Zgłoszeniu sprzętu.. - Test 2: przewodność prądu stałego winna wskazywać wartość od 0 do +1. Odczyt większy niż +1 wskazuje na możliwość występowania niedozwolonych dodatków w paliwie. W przypadku stwierdzenia po Treningu Oficjalnym, Wyścigu Kwalifikacyjnym lub Wyścigu Fazy Finałowej używania przez zawodnika mieszanki paliwa z olejem niezgodnej z Regulaminem zostanie on wykluczony z zawodów. Decyzja Sędziego Głównego w tym zakresie jest ostateczna i nie podlega procedurze odwoławczej do GKSK.
Vorsprung
+0.207
Ø Speed
78.657 km/h
Beste Speed
79.041 km/h
Beste Rundenzeit
56.204
Beste Runde von
#284 Jan STENCEL
Run duration
13:51 - 13:58 (7 m 46 s)