125 cc Junior - Trening kwalifikacyjny

2006 | Motocross | Mistrzostwa Polski

Indywidualne Mistrzostwa Polski II Runda - Głogów, 13 maja 2006
Stanisław Olszewski
Andrzej Nalepka
Grzegorz Ostrowski
Poz.NrZawodnikKlubMarkaIlość okrążeńNajlepszy czasRóżnicaNajlepsze okrążenie

1

3

Paweł Nowicki

KM Wisła Chełmno

KTM

8

2:17.712

5

2

10

Mateusz Bembenik

AMK Człuchów

KTM

7

2:18.079

+0.367

5

3

1

Tomasz Małecki

UKS Wiraż Cieszyn

Kawasaki

7

2:19.444

+1.732

7

4

5

Łukasz Lonka

AP Głogów

Honda

8

2:20.929

+3.217

5

5

7

Łukasz Bembenik

AMK Człuchów

KTM

7

2:22.246

+4.534

7

6

100

Steven Bolkow

Niemcy

6

2:22.694

+4.982

4

7

11

Łukasz Kucharczyk

MK Lubań

Suzuki

8

2:23.663

+5.951

8

8

8

Maciej Dróbka

MKO Oborniki

Honda

8

2:23.719

+6.007

8

9

6

Filip Łubisz

GAMK Gdańsk

Kawasaki

7

2:24.893

+7.181

4

10

9

Dawid Kruk

MKS Zjednoczeni Stryków

5

2:27.689

+9.977

4

11

21

Bartosz Szafran

MKO Oborniki

Kawasaki

8

2:28.720

+11.008

1

12

52

Patryk Gudbaj Galica

KM Wisła Chełmno

Yamaha

3

2:30.120

+12.408

2

13

25

Oskar Pieniążek

Motoklub Olsztyn

Yamaha

7

2:30.147

+12.435

7

14

29

Jakub Piątek

KM Cross Lublin EkoKlinkier

Yamaha

7

2:32.304

+14.592

4

15

51

Zbigniew Janicki

KM Wisła Chełmno

Yamaha

5

2:32.332

+14.620

4

16

49

Michał Dzik

AMK Człuchów

Yamaha

8

2:34.685

+16.973

3

17

37

Sebastian Knoff

AMK Człuchów

Yamaha

3

2:37.948

+20.236

1

18

20

Kamil Joć

KM Cross Lublin EkoKlinkier

Honda

3

2:38.161

+20.449

3

19

60

Wojciech Ilkiewicz

A. Łódzki

KTM

8

2:38.383

+20.671

3

20

47

Damian Dymowski

A. Ziemi Płockiej

8

2:39.858

+22.146

2

21

27

Adrian Piłat

Moto Klub Lidzbark Warmiński

Kawasaki

7

2:40.088

+22.376

2

22

63

Rafał Kiczko

KM Quercus

7

2:40.456

+22.744

1

23

50

Jędrzej Żuralski

Moto Klub Lidzbark Warmiński

Honda

7

2:41.467

+23.755

5

24

32

Piotr Nadulski

KM Cross Lublin EkoKlinkier

KTM

5

2:43.501

+25.789

3

25

36

Mateusz Wojciechowski

AMK Człuchów

Yamaha

7

2:45.620

+27.908

6