https://wyniki.motoresults.pl/pl/2016/Karting/ROK
Live!
Sezon 2016
2016
Motocykle
Motocross
Motocross
Mistrzostwa Świata
Mistrzostwa Europy
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Mistrzostwa Strefy Polski Zachodniej
Mistrzostwa Strefy Polski Północnej
Mistrzostwa Strefy Polski Południowej
Warmińsko Mazurskie Mistrzostwa Okręgu
Mistrzostwa Okręgu Warszawskiego
Mistrzostwa Okręgu Poznańskiego
Mistrzostwa Okręgu Szczecińskiego
Pozostałe
Cross Country
Cross Country
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Mistrzostwa Strefy Polski Zachodniej
Mistrzostwa Okręgu Łódzkiego
Puchar Śląska i Opolszczyzny
Puchar MXDG
KTM Enduro Race Extreme
Pozostałe
Enduro
Enduro
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Pozostałe
SuperEnduro
SuperEnduro
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Supercross
Supercross
King of Poland
Supermoto
Supermoto
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
Karting
Karting
Karting
Mistrzostwa Polski
Puchar ROK
Puchar ROTAX
Współzawodnictwo Sportowe Dzieci i Młodzieży
Samochody
Rallycross
Rallycross
FIA CEZ Rallycross
Mistrzostwa Polski
Puchar Polski
OPONEO Cup
Mistrzostwa Okręgu Warszawskiego
Rajdy
Rajdy
Auto Slalom
6h rally
Archiwum (2000 - 2024)
polski
english
german
русский
Kontakt
ROK GP 15 - Finał 1
2016 | Karting
|
Puchar ROK
III Runda Pucharu Rok Cup Poland
-
Bydgoszcz
, 22 kwietnia 2016
Lechosław Dudka
Jarosław Staszałek
Szymon Sudrawski
Wyniki
Czasy okrążeń
Wszystkie okrążenia
Wykres okrążeń - przebieg biegu
Wykres okrążeń - pozycja zawodnika
L. p.
Zawodnik
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Meta
1
Igor Lejko (301)
301
301
301
301
301
301
301
301
301
301
301
301
301
2
Marcel Prokscha-Koppen (411)
411
384
384
384
384
384
384
384
384
384
384
384
384
3
Bartosz Mila (384)
384
411
411
411
411
411
411
411
411
411
411
401
401
4
Daniel Zając (401)
401
402
402
402
402
401
401
401
401
401
401
402
402
5
Adrian Marcinkiewicz (402)
402
401
401
401
401
402
402
402
402
402
402
411
411
6
Sebastian Lotz (427)
427
427
427
427
427
427
427
427
427
427
427
427
427
7
Jacek Pokojowczyk (405)
405
405
405
405
405
405
405
405
405
406
406
406
406
8
Jakub Dobroszczyk (406)
406
406
406
406
406
406
406
406
406
405
405
405
405